tisdag 28 oktober 2008

Semester, semester, semester!

Efter allt som varit på senaste så kände jag att jag behövde vila upp mig lite, eller vila och vila, ta det lite lugnt iaf. Det kunde inte passa bättre än att ta ut semester den här veckan då när Tony också är hemma och Eve har höstlov. Perfekt!

Vi började min semesterdag med att åka till ikea och köpa hem Evelinas nya säng med skrivbord. Hon kommer numera att sova uppe i taket nästan i sin nya loftsäng med skrivbord under. Så nu blir det mycket mer plats i rummet för lek och röj. Idag ska vi fortsätta skruva, vi skruvade bara ihop sängen igår kväll så vi tar skrivbordsdelen idag och möblerar om alla bokhyllor mm idag. Det kommer nog bli jätte fint där inne.

Måste tvätta en massa maskiner idag också så det kommer att hänga tvätt i hela lägenheten när jag är klar.

Näe, så här blir det inga barn gjorda. haha!

1 kommentar:

  1. jätte fint m sängen!!=D nej men sätt fart då o fixa så d blir barn GJORDA! nr 3 tex =P// Rosie

    SvaraRadera