söndag 12 oktober 2008

Ny förlovad.

Jag är numera Tony's fästmö och han min fästman. Vi har förlovat oss och det va väl på tiden kan man tycka efter 11 år och två barn tillsammans. Så snart blir det ett bröllop att att se framemot mina vänner, inom si så där 1½ år.

Vädret är på topp utanför mitt fönster, solen skiner, himlen är blå och jag har en fin ring på mitt finger. :-)

Jag har nog för lite bilder i min blogg, eller? Det är nog för att jag är för lat för att lägga upp dom. Jag ska se om jag kanske kan bli lite bättre på det i framtiden. Ska gå och polera min fina ring nu!

1 kommentar:

  1. GRATTIIIIIIIIIIIIIIIIISSSSSSSSSSSSSSSS!!! ååå vad glad jag blir!! All lycka till er 2!! Jadu haha sitter här efter snart 10 år och 2 barn så JA jag väntar oxå på min ring haha. Men vad roligt, hoppas eran fortsatta resa genom livet består av lycka och glädje! Massa pussar o kramar/Rosie m fam.

    SvaraRadera