måndag 17 augusti 2009

Allt är i sin fulla ordning!

Jag har inte haft tillgång till datorn pga att vi inte hämtade datorn förrän i slutet av förra veckan och då glömde jag vad jag trodde en sladd som jag hämtade i helgen men när jag kom hem så visade det sig att jag hade glömt ström-kabeln till datorn också och den hämtade jag idag. Vi har lite små plock kvar i gamla lyan som vi ska hämta tids nog.

Nu börjar snart skolan för båda barnen, ska bli spännande och se vad det här är för en skola. Jag hoppas att den är lika bra som förra. Men det tror jag, det lilla vi sett av den så verkar den otroligt bra. Vi ska dit i morgon så att Eve får träffa sina lärare som hon kommer att ha i trean och Timi ska få träffa sin lärare och så ska vi även kika och hälsa på på fritids:et som dom kommer att gå på.

Barnen har hittat massor av nya kompisar här ute på gården som dom leker massor med, dom har även haft en rund tur för alla och visat hur vi bor osv. :-)

Jag va hos BM idag också och allt såg och lät bra med magen. Hjärtljuden ligger fortfarande högt, 148-149 slag/min. Ska få träffa läkaren igen på tisdag ang mina kraftiga och vissa smärtsamma samandragningar.

Näe, nu ska jag gå och dona lite. Vilket jag gör mest hela dagarna! Vi trivs så himla bra här, området är hur lugnt och trivsamt som helst, det är en enorm skillnad på här och förra lyan.

Jag ska försöka att skriva snart igen, nu har jag ju som sagt alla sladdar osv som behövs. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar