måndag 10 augusti 2009

Flytten är klar!

Vi har så gott som kommit i ordning. Vi började köra lite kartonger och sånt som gick in i våran bil i måndags och i onsdags så kom Tonys pappa (farfar) och Sivan med deras stora bil och hjälpte oss att köra äver alla möbler och sånt som vi inte hunnit köra över.

Lägenheten är helt fantastisk, nyrenoverad med nytt kök, badrum och ny parkett i alla rum inkl klädkammaren som också är enorm. Vi trivs så himla bra. Barnen trivs bra i sina egna rum. Det kan fortfarande kännas lite overkligt att vi änligen fått större, vi som kämpat i flera år utan resultat. Men skam den som ger sig!

Håller på och kämpar in barnen i skolan här vilket inte är det lättaste då dom inte tycks finnas på plats. Men jag ger mig inte, fick blanketterna i slutet av förra veckan så jag har fyllt i dom och försöker få tag på personen som ska ha dom så jag kan lämna över dom personligen idag så jag vet att dom har kommit i rätt händer och inte kommit bort med posten eller nått sånt.

Nu måste jag fortsätta här. Ville iaf bara berätta hur bra vi har fått det och att vi trivs!

1 kommentar:

  1. Ta det bara lungt gumman inga tunga lyft,men det vet du.Älskar dig!!Kram Pappa.

    SvaraRadera