lördag 1 augusti 2009

Fy, vad tråkigt det är.

Att packa måste vara något av det tråkigaste som finns. Jag har verkligen tröttnat på det, har rensat och rensat. Det är nog det som är det roligaste i självaste packningen - att slänga en massa som man inte behöver.

Säck efter säck fylls med skit som ska slängas. Dock får ju inte jag bära något så jag får snällt vänta tills i morgon då Tony har planerat att gå några vändor till miljöstugan med skräp och gamla möbler som ska slängas.

Men oj oj oj, vad jag längtar! Nästa vecka slipper vi den här hålan och den här lägenheten. Det ska bli så j-kla skönt. Vi börjar iaf köra över lite kartonger och så på måndag och fram till torsdag då vi tänkte ta alla möbler och flytta in på riktigt. Så vi kommer inte att stressa in oss. Utan jag hinner städa och skura skåp m.m. och lägga in i godan ro och på så sätt slipper vi bo i en flyttlåda första tiden när vi väl flyttat in. Härligt!

Så med lite tur kanske vi t o m hinner njuta lite av semestern och ta det lite lugnt också.

Näe, nu är det dax att äta en bit mat. Har helt glömt bort att äta idag, kom precis på att jag bara ätit frukost. Oups!

1 kommentar:

  1. Mmm det är tråkigt och packa, men
    man får ju slänga allt man inte vill ha,å du så får du inte glömma
    att äta... ;-))
    Kram/ Mor

    SvaraRadera