tisdag 25 augusti 2009

Läkarbesök och sjukskrivning...

Va hos läkaren idag ang alla mina kraftiga och ibland smärtsamma sammandragningar och blev halvt sjukskriven. Så vi får se hur det går, jag ska testa att jobba halvtid och funkar inte det så ska jag tillbaka. Jag hoppas att det ska gå, jag kommer få panik över att bara gå hemma. Klättrar redan på väggarna så det va skönt att komma till jobbet igår, även om det bara va några få timmar. Det är skönt att komma hemifrån och få annat att tänka på.

Timi va lika duktig idag som igår, vilket känns riktigt bra och skönt. Så det är bara att hålla tummarna på att det fortsätter så här.

Ska se om jag kan få ihop lite bilder på magen, vi har varit otroligt dåliga på att ta kort, månad för månad. Tiden räcker inte riktigt till, tyvärr. Men ska ta tid till en ikväll.Slänger upp en bild i morgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar