fredag 28 augusti 2009

Svininfluensan...

Ja, jag måste ju erkänna att jag har varit lite skeptisk till det hela i början, men nu när ens eget barn har börjat bli snorig så skulle jag ljuga om jag inte kände en liten oro över att han ska ha fått svininfluensan. Det är klart att tanken finns där, men än så länge så är han mest bara lite snorig. Ingen feber eller värk i kroppen än så länge iaf. Så nu håller vi alla tummar och tår i hopp om att han blir kvitt förkyldningen snart och inte har åkte på den "nya" influensan. Han är iaf hemma idag och får kurera sig under helgen. Tony hinner komma hem från jobbet och byta av mig innan jag ska till jobbet.

Snart så vet vi också vad som döljer sig i magen, om det blir en pojke eller flicka. Ja, jag vet att jag lovade en bild på magen. MEn har helt ärligt inte hunnit eller orkat. Är så jäkla trött på kvällarna när jag kommer hem från jobbet så det blir praktiskt tagen en bit mat och sen somnar jag nästan i soffan.

Näe, ska lägga mig i soffan med Timi och gosa lite, har sån huvudvärk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar