torsdag 27 augusti 2009

"det där paret..."

Jag va inne i en liten liten barnvagnsbutik på söder igår och kollade på vagnar med min vän Bonnie. Vi kollade runt, kände, klämde och provkörde lite olika vagnar. Varpå personalen säger att det är bara att säga till om vi undrar något eller så. Ja, visst säger vi och kollar vidare. Hittar en vagn som jag gillar och och frågar lite om den, Bonnie frågar praktiskt lika mycket som jag. Sen går vi och jag berättar för min mamma att jag hittat en vagn som jag är lite sugen på.

När vi gick så sa jag till Bonnie att dom bergis trodde att vi va ett par. Jag fick lite dom vibbarna just pga att Bonnie va lika intresserad och frågvis som jag va.

Mamma som jobbar där i närheten går in till vagn-affären efter jobbet för att se på vagnen och pratar med personalen och säger att hennes dotter va inne tidigare och tittade på just den vagnen varpå en i personalen säger, "Ja, det där paret ja!", mamma började skratta och sa att jag hade en man hemma. "Jaha!" Säger dom då.

Ni kan ju förstå hur mycket jag skrattade när hon berättade det för mig. Det va riktigt kul tycker jag!

Så jag har iaf hittat en vagn som jag gillar till ett överkomligt pris. Det är nästan skamligt att en vagn kan kosta så jäkla mycket, du kan få en bil för samma pris.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar