tisdag 30 september 2008

Här har jag tillbringat natten.


Ligger På sjukhuset och har precis ätit frukost. Väntar nu på att läkaren ska komma. Åkte hit från jobbet igår efter att synen försvann sidled och sen domnade handen av efter det domnade halva ansiktet också bort så jag ringde vård rådgivningen som rekommenderade mig att åka in till akuten, sagt och gjort. Dom har tagit massa blod från mig och gjort en röntgen på huvudet. Då jag fortfarande har nedsatt kännsel i ansiktet på höger sida så får jag snällt stanna ett tag till kanske skulle dom även ta ryggmärgsprov. Aj, aj... Ska vila lite nu, har inte fått så mkt sömn i natt pga ena tanten som jag har fått äran att dela rum med.

1 kommentar:

  1. KRYA PÅ DIG!!! Usch hoppas det inte är ngt!=( Tänker på dig. Ryggmärgsprov har jag gjort oxå och det är inte sådär JÄTTE ont.. :) Det kommer gå bra! Massa pussar / Rosie!!

    SvaraRadera