onsdag 1 september 2010

Allt och ingenting…

Jag tycker att jag inte gör så mycket på dagarna, ändå hinner jag inte med allt som ska göras, inte ens blogga hinner jag med. När Noah är vaken så är det 100% övervakning som gäller, titta bort en sekund och han gör något olämpligt och värre kommer det bli.

Idag är det tänkt att jag ska städa innan jag ska hämta Timi och hans kompis från skolan. Hur det kommer gå vet jag inte. Noah vaknar direkt om jag skulle dammsuga när han sover, men dammsuger jag när han är vaken så skriker han hysteriskt. Han är nämligen rädd för dammsugaren. Vilket är konstigt för han borde ju vara van vid det ljudet från magen, då jag inte gjorde annat på dagarna än dammsög.

Nåja, det löser sig nog!

Hinner jag så ska jag ta en sväng i centrum också.

Dax att väcka barnen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar