tisdag 14 september 2010

Det har börjat kännas igen..

Jag har som jag skrivit många gånger tidigare problem med smärta i mellangärdet, har ett brock i övre-magmunnen. Smärtan kommer och går och ibland gör det mer ont än andra dagar osv. Idag är en sån dag som smärtar mer än andra eller dom senaste dagarna har jag känt av smärtan. Det är något som jag har fått lära mig att leva med dom senaste åren, precis som panikångesten. Den finns där bara, helt enkelt.

Inatt har jag iaf fått sova mer än dom senste 2 nätterna och det tackar vi Noah för. Det är inte lätt att vara tok förkyld. Borde egentligen passa på att sova medans Noah sover men jag måste gå med Timi till skolan och väcka Eve som har sovmorgon och när jag är klar med det då lär Noah säkert ha vaknat och sovit klart för nån timme. Nästa gång det är dax för att sluta ögonen har jag säkert fullt upp med tvätt eller städning. Ja, jag kan säga att jag ser starkt fram emot kvällen redan, när jag får lägga mitt lilla huvud på kudden igen och sluta mina ögon för lite skönhetssömn.

Näe, nu ska jag hälla i mig sista dropparna av kaffet och JA, jag vet att jag inte bör dricka det med tanke på mitt magproblem. Men jag måste!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar