måndag 13 september 2010

Fortfarande efter 3 år..

Min närmaste och bästa valde att lämna oss den 17 april 2007. Det har sen den dagen inte gått en enda dag utan att hon funnits i mina tankar. T o m mina barn pratar om henne fortfarande ibland. Jag blir så varm i hela kroppen när dom pratar om henne, hon finns även i deras tankar ännu. Hon har satt ett stort spår i barnen som aldrig kommer att försvinna. Dom va tokiga i Emelie. Sist det regnade sa Timi att det kanske va Emelie som satt där upp och grät när hon tittade ner på oss för att hon saknade oss. Om hon bara visste hur många tårar vi har gråtit för henne. Hon kommer alltid finnas i våra tankar!

Vi älskar dig Emelie, du finns alltid i våra tankar!

1 kommentar:

  1. Hej Marina!

    Åhhh vad rörd jag blev när jag läste detta!

    Sitter här och gråter.

    Fasiken att det skulle bli så här!!

    Var rädda om Er, kram kram/Louise

    SvaraRadera