onsdag 22 september 2010

Löpande tik och folk som ej pratar med varandra…

Det är nån tik i huset som löper och ni kan ju tänka er hur Burre blir då? Han spenderar dagarna med att gny, smacka och trycka nosen mot nosen ytterdörren. Behöver jag säga att man blir tokig på honom här hemma.

Sen håller vi på och ska sälja vagnen för att köpa en ny mindre och smidigare. Det va en Nisse som kom med ett bud som vi hakade på och han skulle komma imorgon eller på fredag. Men nu kom han fru tydligen hem med en vagn bara så där hux flux. Då kan man ju undra om folk slutat prata med varandra? Jag menar ett vagnköp gör man väl mer eller mindre gemensamt? Eller är jag helt ute och cyklar?

Jaja, nu ska jag gör klart här hemma! Dra en vals med dammsugarn innan jag skeppar iväg in till söder och hämtar korten på Noah och skor till Eve som vi ringt och lagt undan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar