fredag 29 oktober 2010

Då va det fredag igen..

Veckorna går så fort. Ångest. Rätt va det är så är julen och detta året förbi och då, ja då mina vänner är det dax för mig att återgå till jobbet. Men mitt schema som jag hämtade i veckan såg mindre kul ut. Jag vill inte! Det är bara att bita ihop och hoppas på det bästa, förhoppningsvis får jag ta tjänstledigt och plugg apå heltid för att om turen finns med mig kunna hitta ett nytt jobb med bättre arbetstider.

Det är inte det att jag inte trivs på mitt nuvarande jobb för det gör jag, jag älskar mina kollegor och vi har den bästa sammanhållningen utav alla avd på varuhuset. Det är tiderna som jag vantrivs med. På mitt nya schema kommer jag vara hemma och ledig 5 helger av 16. Det känns inte helt okej, när ska jag träffa mina barn? När jag på veckorna kommer jobba stängning en hel del.

Ska hälla i migdom sista dropparna kaffe och sätta igång med dagens sysslor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar