tisdag 12 oktober 2010

Nu jävlar…

Nu är det kanske snart på riktigt? Marina ska tillbaka till skolbänken, iaf på distans till en början. Tänkte att nu får det vara nog! Jag kan inte se mig själv som säljare på Åhlens om 10 år, jag vill vidare i livet dessutom vill jag hinna med att träffa familjen också, känns inte kul att t ex jobba 20 helger av 26 och på det typ 4 kvällar i veckan. Det va iaf så mitt schema såg ut om jag inte hade gått på föräldrar ledighet för 1 år sedan. Det är inte okej iaf inte om m an har små barn som faktiskt behöver sin mamma.

Så till en början blir det att läsa in gymnasiet för att sen komma på vad jag ska läsa vidare. Skickade in ena ansökan här om dagen till första kursen som iaf börjar 10 jan-20 mars. Den kommer att vara helt på distans sen kommer jag ta tjänstledigt och plugga på heltid. Det ska nog gå bra det här, vill man så går det! Börjar jobba i feb. Vill inte!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar