torsdag 14 oktober 2010

Ingen bra dag…

Usch, idag har jag inte haft en bra dag – inte efter den härliga promenaden. Jag har haft en bara-ligga-i-sängen-dag idag. Fast dock inte legat i sängen utan mer på sofflocket haft en orolig känsla i hela kroppen. Depp dag, rotade i frysen för att slippa gå till centrum och handla, har inte orkat ta mig in i duschen. Vill bara ligga här och gosa med Noah tills Eve & Timi kommer hem. Timi kommer snart. Jag bör dessutom gå ut med Buster, kan man inte ringa hemservice som fixar det åt mig? Jag orkar inte! Vill bara gräva ner mig! Suck!

Nu gräver jag ner mig själv och Noah i soffan och väntar på bättre tider.

1 kommentar:

  1. Kom igen nu gumman,,inga deppar-dagar det passar inte en sån underbar tjej som dej. Kan jag göra något för dig så låt mig få veta.Lova att höra av dig.Puss o Kram till hela familjen,,Älskar er hälsningar Pappa.

    SvaraRadera