onsdag 27 oktober 2010

Respekt!

Jag har skickat ut några inbjudan till att fira Timi på söndag till släkt och några vänner. Skrev att dom skulle svara senast den 26 okt på om dom kom eller ej. Hur många har svarat tror du? TVÅ!! och en kanske.

Tycker att det är så respektlöst! Har jag sagt ett datum så är det det som gäller. Jag vill kunna planera och förbereda i tid och inte stå där samma dag och stressa. Blir så arg på sånt. Jag är noga med att svara i tid, svarar oftast samma dag som inbjudan kommit. Medans andra tycks vänta in i det sista för vad? Se om det kommer upp något roligare? Eller? Respektlöst!

1 kommentar:

  1. Tycker att jag hört detta mer än 1 gång, när det gäller bjudningar. Ta det lugnt så blir det bra,, inget som är värt att skaffa hjärnsläpp för.
    Puss o Kram,,Pappa.

    SvaraRadera