måndag 25 oktober 2010

Lördag va ingen bra lördag..

Jag va mer eller mindre ett vrak då. Jag vet inte vad det va med mig men fy vad dåligt jag mådde psykiskt. Allt bara brast. Jag va till en början fruktansvärt lättretad och grinig, sen brast allt. Jag grät och grät men för vad? Dessutom va jag så sjukt trött, det va som om jag skulle ha varit vaken i flera dygn. Jag mådde verkligen pyton och gick och la mig runt  21 tiden.

Vet inte om det kan ha något samband med min sömnbrist. När Noah väl sover så kan jag inte slappna av och sova. Jag har inte alls lika lätt för att somna som innan. Inget är som det brukar!

Söndagen kändes lite bättre, natten har dock varit en pina! Men det får gå ändå. Idag har jag en del att stå i.

Bakade tårtbotten igår kväll, la den i frysen och ska snart ta fram den och dela upp den. Lättare att skära upp bottnarna när den är halvfryst, blir inte lika mycket smulor då.

Ska gå och handla lite choklad och annat som behövs för att fylla en smarrig tårta. Timi bubben fyller ju hela 7 år imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar