torsdag 21 oktober 2010

Orolig i kroppen idag..

Usch, känner sån oro i dag. Varför vette sjutton men orolig är jag på något underligt sätt. Det är jobbigt när man går runt och känner oro och ångest utan att veta varför.

Jag har ångest över att snart börja jobba igen. Eller snart och snart det är typ 3 mån kvar och dom går fort. Jag vill inte! Jag vill vara hemma med Noah samtidigt som jag känner ångest över att gå hemma hela dagarna och inte göra någonting. Fan, måste livet vara så knepigt? Kan inte allt bara flyta på?

Hösten är här också på riktigt! Det är snart vinter! Kallt och eländigt! Mysigt på sitt sätt men fruktansvärt på ett annat. Hatar att frysa, våran lägenhet är så förbannat kall också. Vi bor i en hörn lägenhet och högst upp. Ja, kylan kommer från alla håll utom under typ. Elementen är inte dom varmaste heller.

Suck.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar