fredag 29 oktober 2010

Har folk inget bättre för sig?

Hämtade Timi  i skolan och hade Burre med mig som jag knöt fast vid cykelstället på skolgården. Gick och hämtade Timi, pratade lite med personalen och sen gick vi. Ser att det står tre tanter i närheten av Burre som står och tittar sig omkring och sen på Burre. Vi fortsätter att gå framåt mot dom när en av dom frågar om det är min hund. Ja! säger jag då.

Oh my f-cking god vilket utskällning jag fick. Hur kunde jag vara så ansvarslös och lämna min hund så där? Hon hade stått där och vaktat min hund och Bla bla bla… Man ska behandla sin hund som oss människor osv osv.. Jag visste inte vad jag skulle ta mig till men med hennes attityd kunde jag inte vara trevlig. Om någon börjar hacka på mig så är jag inte den som inte hackar tillbaka framför allt inte om jag vet att jag inte har gjort något fel som i det här fallet. Men jag tackade iaf för att hon nu hade vaktat min hund men att hon verkligen inte hade behövt göra det.

Jag ställer aldrig min hund utanför affären i centrum. Men vid skolan – come on!

Iaf vi knyter loss Burre och börjar gå, varpå jag hör hur hon fortsätter och gnälla till sin väninna att jag faktiskt hade kunnat lämna hunden hemma osv.  Sköt dig själv och skit i andra, bara för att jag knyter fast min hund vid skolan innebär inte det att jag inte tar mitt ansvar och bryr mig om hunden.

Fan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar