fredag 22 oktober 2010

Ja, se det snöar, ja se det snöar…

Trodde verkligen inte att det skulle komma någon snö idag heller då dom har sagt att det skulle komma i tre dagar typ men inget har kommit förrän nu. Nu har det iaf slutat snöa.

Har varit på BVC idag med Noah. Han växer bra och man ser på kurvan att han har blivit mycket mer aktiv sa hon. Han behöver ett tjockare lager smör på smörgåsen sa hon också. Haha! Jag som inte ens börjat med smör till honom men det är väl bara att börja då. Han brukar ta en och annan tugga från mig. får köpa ett smör som inte innehåller så mycket salt, vi har bregott extra saltat nämligen.

ska iväg och storhandla senare idag. Vi ska äta hemmagjord pizza idag med valfritt pålägg. Smarrigt smarrigt!

2 kommentarer:

  1. Hej Hjärtat!!Varför har du tagit bort datum på din blogg ??Är det fler än mig som ser ett hopp på dagarna du skriver!!Hihi..Du har skämt bort mig iaf med daglig blogg..
    Älskar dig..Pappa

    SvaraRadera
  2. Det var något som gick tokigt när jag ändrade utseendet på bloggen orkade inte fixa det då, men nu är datumet tillbaka och jag ändrade mallen. :-)

    SvaraRadera