onsdag 18 mars 2009

En vecka full med födelsedagar!

Den här veckan kommer att bestå utav totalt 4 födelsedagar! Min barndomskompis fyllde 26 igår, min brorsdotter fyller 3 år idag, Bonnie fyller 22 år på fredag och min älskade Tony fyller 30 år på söndag och det blir totalt 81 år tillsammans. Härligt!
Det blir dock en dyr vecka med alla presenter som ska inhandlas.

Jag älskar ju att shoppa så det ska väl inte vara några större problem att fixa lite presenter till mina när och kära. Tony är så gott som klar, dock hinner hans present inte att bli klar till han fyller men det är han väl medveten om. Jag har mina små idéer till vad jag ska hitta på till Bonnie men dock inte till min brorsdotter. Vad köper man till en tre åring som typ har allt?

Troligtvis lär det lösa sig, det brukar det oftast göra!

Ska hälla i mig kaffet och börja göra mig klar för jobbet. Kanske hinner spana lite i butikerna innan jag börjar!

1 kommentar: