lördag 14 mars 2009

Halvt barnledig!

Ja, som rubriken lyder så är vi halvt barn lediga. Timi är inte hemma, farfar kom och hämtade honom igår så Evelina hade oss för sig själv hela kvällen igår. Vi ska åka in till stan för Eve's dans och sen åker vi också ut till Järna där Timi är och tar det lugnt.

Burre får springa av sig. Han älskar att vara där, han ställer sig upp direkt när vi kommer in på grusvägen upp till huset. Sen när man öppnar luckan bak flyger han ut och sen ser man inte mycket utav honom.

Ska bli skönt att komma lite hemifrån.

Jag bakade ananaspaj igår som jag tänkte ta med mig. Men eftersom jag visste att vi inte skulle kunna hålla oss från att äta så gjorde jag två. Det är ju så gott!!

Måste även passa på att säga att jag tycker ni är väldigt dåliga på att lämna hälsningar och kommentarer när ni har varit inne och läst.

2 kommentarer:

  1. Hejsan!!

    Inte långt kvar till Stockholmsbesöket =)

    Ha en trevlig helg!
    Kramar!

    SvaraRadera
  2. Hallå, det är klart ja ska ge en komentar,den där annanas pajen
    vill ja smaka när ja kommer och hälsar på!!! Eller så få du ta
    med till mig nästa gång, haha.
    Kram / ;-))

    SvaraRadera