måndag 16 mars 2009

Pimplar kaffe som en jävla torsk.

God morgon, god morgon!

Har lämnat mina älskade barn på skola och dagis, sitter nu här och pimplar kaffe som rubriken lyder. Samlar krafter och ork till att städa akvariet innan det bär av till jobbet.

Buster är helt däckad, han gör inte många knop idag. Igår kväll när Tony skulle ta ut honom på en lite kiss runda innan natten, så bara blängde han åt oss och suckade högt. Han brukar annars rusa fram till dörren fortare än att man hinner säga - Ska vi gå ut och kissa Buster? Men inte igår.

Man kanske t o m skulle ta och äta lite frukost. Känner mig lite hungrig nu efter allt kaffe som jag har hällt i mig. Men inte är jag ett dugg piggare för det. Att vara ute i skogen tar ut sin rätt på oss alla. Men blir trött av frisk luft. Haha! Ont i hela kroppen har jag också.

Näe, nu ska jag ta tag i akvariet och sen hänga upp upp tvätten som snart är klar hör jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar