tisdag 10 mars 2009

Full rulle, tiden räcker inte till.

Jag vet inte vad vi har gjort sen sist men tiden har bara sprungit iväg. Har jobbat och efter jobbet har jag varit helt jäkla slut. En av mina kära ägodelar har gått sönder också. Och den dagen va ingen bra dag. Hela dagen blev förstörd och jag gick runt på jobbet som en sur disktrasa. Någon av mina kära barn råkade trampa på den så hela displayen är sprucken inifrån. Hur förklarar men detta när man vill lämna in den på garantin?

Jag får helt enkelt gå dit och spela helt dum i huvudet.
-Jag vet inte vad som har hänt, den va bara så när jag tog upp den ur jack-fickan.
Hur många kör inte med den då?

Som tur va så har jag fått låna mammas gamla mobil så jag ser vem jag ringer och vem som ringer mig osv.

Från det tråkiga till något lite roligare!

När jag skulle gå och lämna Eve i skolan så va det en jäkla idiot som kom cyklande bakom en traktor på gång/cykel stigen här utanför, tror ni inte att idioten till cyklist plingar i sin plinga på traktorn. Vad trodde han? Som om han som körde traktorn skulle höra det. Både jag och Eve vek oss i skratt.

När fan blir det vår? Är trött på den här jäkla snön och kylan nu!
Nu får det vara nog!

Jag har haft "skrivtorka" så därför har det varit lugnt här ett par dagar, men nu verkar jag ha kommit igång igen för oj, vad jag får upp mycket i huvudet som jag skulle kunna skriva om. Så det här inlägget blir väldigt hoppigt och rörigt.

Idag ska Eve ha teater uppvisning med sin teater-grupp från skolan och Timi ska ha en kompis med sig hem från dagis så här kommer det att bli full rulle som vanligt. Så grabbarna får följa med på teater. Hoppas att dom sköter sig bara. Ska träffa Bonnie senare också, hon ska ta med sig bilderna från Chile. Ska bli kul att se!

Näe, nu ska jag och Timi bege oss mot dagis och jag ska sen bege mig in till stan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar