torsdag 12 mars 2009

Ledig igen.

Ja, den här veckan har/ska jag jobba varannan dag typ, förutom helgen. Så jag är ledig idag igen. Ska in till stan och sen hem och städa, tvätta, och gå på utvecklingssamtal på Evelinas skola.

Jag kommer ihåg när jag va liten då hette det kvart-samtal och varade i just en kvart, men nu heter det utvecklingssamtal och håller på i 45 min. Men det är kul att se och höra hur duktig hon faktiskt är i skolan. Man blir så stolt.

Det här med det nya schemat som vi har fått på jobbet, det finns ingen "jämn vikt" på veckorna. Som den här veckan jobbar jag totalt tre dagar, nästa vecka jobbar jag hela veckan förutom fredagen. Det är typ antingen eller. Sen vet man ju knappt från dag till dag hur man jobbar för det är näst intill totalt omöjligt att hålla koll på det, då vi även måste ha koll på vilken tid vi ska gå på rast osv. Man blir så jäkla snurrig, förstå då hur snurriga dom äldre blir på jobbet då om t o m jag blir det.

Näe, nu bär det av till skolan med Eve!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar