lördag 21 mars 2009

Nästan i himmelriket

God Morgon!

Här sitter jag med en kopp kaffe som jag knappt kan bära pga att jag har en liten träningsvärk i min vänstra arm. Vet inte om den kan ha uppstått efter gårdagens shopping då jag typ fick mjölksyra i armen efter allt bärande på alla kassar. Eller va det kanske från när jag burit lilla Melvin? Nej, mjölksyran fick jag ju innan jag bar honom och ställde ner mina påsar i vagnen.

Jag kom till forum Nacka strax efter 10 igår och lämnade vid 16 när Tony snällt kom och hämtade mig pga att jag inte orkade bära hem allt. Hade ju dessutom varit på systemet där inför Tonys stora dag.

Tiden bedrev jag enkelt, den gick på tok för fort. Det kändes som att jag inte hunnit med hela gallerian innan jag skulle åka igen. Jag gick igenom affär efter affär tills Rosie med barn kom. Då gick vi och käkade och fikade och sen va det typ dax att åka hem.

Man får alltid magknip av allt skrattande när man träffat denna underbara tjej. Hon är fantastisk och får en alltid på bra humör, synd bara att viinte ses oftare för då skulle min mage vara grymt vältrimmad. ;-)

1 kommentar:

  1. hahahha.. saknar dig så mkt Marina.. KOM SNART Igen.. SNÄLLA.. Tänkte teckna tele 2 hahahah. Pussar älskar er!

    SvaraRadera