onsdag 20 januari 2010

Det va inte så farligt...

Evelina blev hemskickad från skolan igår pga att hon sa sig ha ont i huvudet och magen och hennes fröken tyckte att hon såg lite hängig ut. När hon väl va hemma så visade det sig att hon nog bara behövde äta lite. Hon är vädigt dålig på att äta frukost på morgonen. Efter att hon ätit lite så va hon bättre och piggare. Idag är hon tillbaka till skolan med frukost i magen Får hoppas att hon förstår att hon måste få i sig lite frukost innan hon går till skolan.

Jag har varit uppe i vanlig ordning inatt med Noah. Vi gick väl in och la oss i sängen nån gång efter kl 4 i natt/morse. Han tog endast små korta "power naps" vilket jag också passade på att göra, då mina ögon gick i kors ett X antal gånger under natten. Han tycks anse att han inte behöver nappen då han kan snutta på tutten istället. Vilket jag inte finner så roande. Han total vägrar att ta nappen på natten. Om jag inte ger han bröstet att snutta på så skriker han hjärt skärande och så väcker han barnen. Jag vill inte att barnen ska bli drabbade bara för att han vägrar ta nappen, men vi kämpar på, en dag ska han ta den där nappen och sova gott hela natten. Det blir säkert bra!

Idag ska min kära vän (Noahs blivande gud-mor/fadder) Bonnie komma över och mysa med oss. Måste hinna ner till centrum innan hon kommer bara och köpa något som "grattis till körkortet" till henne. En liten leksaks bil kanske? Haha...

Ska göra mig i ordning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar