onsdag 13 januari 2010

Natten va bättre...

Dagen igår va mycket bättre, Noah va nöjdare och hade inte alls lika mycket magknip som tidigare även natten va bättre och han snarkade ikapp med Tony.


Måste bara säga att jag är så otroligt glad över att barnen tagit det här så himla bra, dom skulle inte kunna ta det bättre. Dom är så snälla och omtänksamma. Dom hjälper till, hämtar saker som jag inte bett dom om utan dom springer när dom märker att jag är på väg för att hämta ditt och datt. "Sitt du mamma, jag hämtar!" Hur underbara som helst. Frågar hela tiden om jag vill ha något, om dom ska hämta något att dricka osv. Bråkar om vem som ska underhålla Noah när han tappar lusten i sitt babygym, tjatar om att få hålla/bära, bråkar om vem som ska hjälpa till vid böjbyte osv.. Listan kan göras lång. Dom är helt fantastiska!

Till och med Buster är fantastisk med Noah, han är en liten "höns-mamma" rent ut sagt. Först på plats när Noah gråter, följer med och övervakar när det är dax för blöjbyte, håller koll/vaktar när någon ska hålla Noah och ska vara där och mysa hela tiden. Han har till och med snott en av Noahs strumpor och lagt i sin säng och myst med.

Näe, nu ska jag städa lite...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar