tisdag 5 januari 2010

Trött, trött och åter trött...

Vi har varit vana vid att sova till 10-11 här hemma under lovet, men nu är det dax att komma in i dom gamla rutinerna. Eve skulle in till stan med Sivan idag så Sivan kom och hämtade Eve vid 8:15 redan, då Sivan va tvungen att åka förbi jobbet först för att fixa något. Sen skulle dom luncha och efter det gå på "Alice i underlandet" med Eves idol Amy Diamond. Eve visste bara att hon skulle till stan men inge mer, så jag undrar hur hon reagerar när Sivan berättar vad dom egentligen ska göra.

Jag, Timi och Noah kommer nog mest att ta det lugnt idag, vi ska gå på en långis med Burre och sen blir det väl varm choklad när vi kommer hem.

Noah, va en aning bökig i natt så jag har slumrat av och till i soffan under nattens gång mellan vaggningarn fram till 3-4 tiden då jag gick in och la mig i sängen med honom igen.

Näe, nu ska här göras lite nytta...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar