fredag 1 januari 2010

God fortsättning...

Hur va nyåret?

Vi firade in det nya året här hemma med min bror och hans familj som är uppe på besök från skåne och min mamma. Vi åt massa god mat och hade det himla trevligt. Barnen va så spända inför tolv-slaget. Min brors son Albin som är 3 ½ år kämpade verkligen för att hålla sig vaken till tolv vilket han även klarade av också.

Sen när det va dax för dom att gå hem till mamma igen så kommer vi inte in i källaren där vagnen står. Vilket skämt tänkte jag innan tolvslaget funkade det utmärkt med den lilla "droppen" att få upp dörren men efter lyser det rött. Jag gick upp och hämtade varenda liten "droppe" som vi har men ingen funkade. Dolda kameran? Det resulterar i att dom inte får ut sin vagn till sin minsta på 5½ mån och jag får inte ut min vagn till lillkillen. Gaaaah!
Tänk att alla dessa tekniska prylar inte ska kunna tåla att det blir nytt år. Vi har inga nycklar till några dörrar förutom våran dörr till lägenheten. Vi har t o m en "droppe" till porten och som tur va så fungerade den till porten fortfarande. Jag ska gå och testa igen och höra med grannen om hon kommer in i källaren? Sen ska här ringas till Jouren för vagnen måste ut. Min bror åker ju hem till skåne igen i morgon och då måste ju vagnen med.

God Fortsättning...

1 kommentar:

  1. Hoppas ni fick ut vagnarna. Vad har lillkillen fått för namn? :) Hoppas allt är bra. Kram

    SvaraRadera