lördag 23 januari 2010

Kalas, och klippning...

Dagen har vi nästan mesta dels spenderat i bilen känns det som. Evelina skulle på kalas så först lämnade vi av henne sen åkte vi och köpte en ny bilbarnstol till Noah sen åkte vi och klippte Timi och tog en fika innan det var dax att hämta Eve igen.

Noah och jag va i vanlig ordning uppe i natt så vi kollade på den där insamlings-galan för Haiti som började kl 2 i natt. Gick väl och la mig i sängen vid 7 tiden och fick ligga där till 8:35 innan det va dax att gå upp igen. Visst jag slumrade till några gånger under natten när Noah åt och tog sina små power naps men inga längre stunder. Gjorde även iordning kaffe under natten för att försöka hålla mig lite piggare så att ögonen inte gick i kors, men inte sjutton hjälpte det. Ska man inte bli pigg av kaffe? Det fungerar då inte på mig iaf. Förstår inte mig på dom som inte kan dricka kaffe för sent på kvällen för att kunna sova på natten. Jag har iaf inga sådana problem.

Noah va iaf vaken mer eller mindre från 8:35 till 12:40 då vi åkte hemifrån så vi kan hoppas att han sover lite mer i natt.

Ska väl börja med maten, Eve vill baka idag igen! Vi bakar typ varje dag eller Eve bakar varje dag! Hon är precis som jag va/är. Älskar att baka! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar