fredag 29 januari 2010

Kommentarer..

Det vore ju kul om ni kunde lämna ett litet spår då och då ni som läser, det är alltid kul med en fin liten kommentar! Även om jag inte skriver om så mycket intressant just nu så kan ju en värmande kommentar vara trevligt iaf. Jag vet ju t ex inte vem alla ni är som läser, så ni kan väl berätta lite om vilka ni är.

Har varit ute på promenad och sen gick vi förbi min mor och fikade innan vi gick och handlade lite fredags mys och hämtade barnen. Nu håller vi på med middagen, potatisgratäng med kött och kantarellsås blir det idag. Smarrigt värre!!

1 kommentar:

  1. Heeeej gumman!

    Jag tycker det är suuuuperroligt att läsa om hur det är med er och vad ni hittar på!

    Lördagen den 13:e kommer jag till Stockholm. Dagen efter åker jag hem, så vad sägs om att träffas på söndagen?

    Det ska bli såååå kul att få träffa det nya tillskottet i familjen!

    Många kramar från S :)

    SvaraRadera