tisdag 19 januari 2010

Kaffe & Shopping

Under graviditeten så slutade jag helt med mitt pimplande av kaffe på morgonen, mest pga att jag mådde så fruktansvärt dåligt. Nu när Noah är född så är jag tillbaka i samma gamla vanliga vana. Måste ha kaffe på morgonen för att bli den jag är. Eller nja, mer för att vakna.

Har lämnat barnen, gått en halv lång runda med Burre eller Bosse som min brors son sa. Haha! Har även ätit en stadig frukost eller stadig och stadig, åt en tallrik med havregrynsgröt. Ska göra något annat än städ och plock idag. Ska ta mig ner till centrum och kika lite...

Noah växer så det knakar i fogarna här hemma så det är dax att inhandla lite nya kläder till honom och vem säger nej till lite shopping? Inte jag iaf.  Jag hittar på ursäkter till att få shoppa, det är inte direkt så att Noah verkligen behöver kläder, han har så att han klarar sig men det är alltid kul med lite nytt ibland.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar