måndag 18 januari 2010

Om 50 meter sväng höger..

God morgon!

Mina ögon kliar så in i norden mycket, jag kliar och sen nyser jag. Så förbannat irriterande. Det lägger sig nog snart. Hur har helgen varit?
Vi har haft en bra helg, vi spenderade lördags kvällen hos en kompis som har två barn och går dagen va vi bara hemma och slappa och Eve hade en kompis här hela dan.

Måste berätta vad som hände i fredags! Jag satt i soffan och ammade Noah och helt plötsligt så hör jag "om 50 meter sväng höger.." Jag höll på att hoppa ur soffan. Vem satte på GPS:en? Den låg i sovrummet på Tonys byrå, ingen hade rört den, jag va hemma själv ju och det va flera timmar sen alla hade gått hemifrån.

Ska väl springa ut med Burre och sen göra lite nytta här hemma innan det är dax för barnen att trilla in igen med kompisar och allt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar