lördag 13 mars 2010

Det finns hopp..

..om en vår trots allt..

Började dagen i vanlig ordning med en lång promenad vid sjön med Burre och Noah. En underbar morgon promenad i vår solen, det kändes som om jag va den enda personen som va ute och gick så tidigt som strax efter 8. Säkert va det så också en lördags morgon. Såg inte en enda själ ute förrän vid 9 då tanterna började röra sig ute med sina små hundar. Svängde förbi min mor och drack en kaffe innan jag gick hem. Hon har fått en rejäl stukning i foten så hon kan knappt gå, då foten är alldeles blå och upp svullen. Stackare!
 
När jag kom hem hade barnen vaknat men icke karl, så det va bara att väcka människan och tala om att klockan nästan va 12.
 
Fixade lite lunch och sen skickade vi ut barnen ett tag och jag tog en tupplur med Noah-bus. Nu ska jag snart knalla ner till affären och handla till middagen. Evelina den fina har beställt Tacos, så vad gör man inte för sina barn?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar