söndag 7 mars 2010

Lite bättre idag..

Idag är jag inte helt handlingsförlamad, känner mig lite mer rörlig. Sov mig mer eller mindre igenom går dagen, allt för att slippa känna smärtan. När jag väl va vaken så satt jag i en stel ställning i soffan eller så smörjde Tony in ryggen med tiger balsam eller så stog i duschen och duschade i kokhett vatten samtidigt som jag försökte stretcha ryggen/nacken.
 
Jag vaknade till natten till igår av att det knäckte  till precis under nacken, skrek rakt ut samtidigt som tårarna kom och rann nedför mina kinder, jag kunde inte röra mig. Tony fick hjälpa mig upp ur sängen och in i en varm dusch samtidigt som jag stog i duschen så vaknade Timi till av att han blöder näsblod, det är blod överallt. Badrummet såg ut som en krigs zon av blodfläckar. Gör ett tappert försök till att torka efter att vi lyckats få bukt med blödandet. Timi fick hoppa ner på Tonys sida av sängen medan Tony intog soffan. men innan det smörjde han in min rygg/nacke med tiger balsam, sen tog jag tog två alvedon och la mig igen. Vi lyckades alla somna om tillslut.
 
Noah va helt underbar och stöttade mig genom att sova sig igenom dagen med mig. Ler Uttryckssymbol
 
Ska gå och vila med Noah nu, tror att det är bra om jag vila så mycket jag bara kan för att läka fortare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar