tisdag 2 mars 2010

Operation storstädning...

Vad gott det är med kaffe med mjölk i. Fick aldrig det igår då barnen inte va utanför när jag skulle be Eve köpa mjölk till mig. Första koppen så halsade jag mer eller mindre i mig kaffet.
 
Jaha, vi kan tydligen inte det här med snö än. Det kommer bara mer och mer, Tony började 4:30 i morse. Undra hur pigg han kommer att vara när han kommer hem. Han kanske t o m får slutat lite tidigare pga den tidiga starten.

Vi ska spendera dagen med att storstäda! Även barnen ska få äran att delta i operation storstädning, nu får det vara nog! Jag har sånn ångest och abstinens över att inte kunna städa som förr pga att Noah tar upp all uppmärksamhet. Det ska dammas och torkas över allt. Även om det kommer ta lite längre tid än vanligt så får det ta den tid det behöver. Barnen lär protestera högt när jag kläcker planen för dom, men det struntar jag i. Är dom med och skitar ner så får dom vara med och städa upp också, det är väl inte mer än rätt? Eller? Dom så så pass stora nu!
 
Nu sveper jag i mig sista slurken kaffe och sen börjar vi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar