lördag 20 mars 2010

Spellivink..

God morgon folket!
 
Endast jag och Noah är vakna.. Vad finns det att göra en lördags morgon när man går upp 06:15? Inte mycket, det finns typ inget på tv heller. Så vi får försöka roa oss på bästa sätt. Noah roar sig med att snurra runt i gymmet och jag roar mig med att fixa kaffe, lyssna på musik och kolla mailen.
 
Igår åkte jag in till Åhléns City för första gången på väldigt väldigt länge. Skulle köpa jeans till Tony, hittade ett par som kändes snygga i fägen och så men då råkade jag tyvärr ta en storlek för långa och dessutom va det samma färg som ett tpar han redan hade fast en liten annan tvättning och slitning. Så dom får jag lämna tillbaka nästa vecka. Sen åkte vi och storhandla när Tony kom hem från jobbet. Så skönt när frys och kyl är full dessutom så tankade jag på skafferi och bakskåpet med bak ingredienser så vi kan baka en massa smarrigheter. Tänkte faktiskt baka morots frallor till frukost, det ska bli gott gott..
 
Än är det lite tidigt för den dagliga morgon promenaden, väntar till 07,30 med den tror jag..
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar