måndag 1 mars 2010

Skit också!

Jag mitt pucko orkade inte handla igår och idag resulterade det i kaffe utan mjölk. Vidrigt! Jag klarar det knappt men måste få i mig min dagliga dos innan huvudvärken smyger sig på. Det har gått riktigt trögt denna morgon med just det. Nu har mini livsen här vid oss öppnat, funderar på om jag ska skicka Eve att köpa mjölk? Dom är ju redan ute och leker i snön. Hon kommer bli tokig om jag ber henne, men jag måste nog. Annars får jag aldrig i mig kaffet. Det smakar verkligen skit vidrigt utan mjölk.
 
Jaha, vi kan tydligen inte det här med snö än så "dom där uppe" öser på med mer! Tack snälla, det är precis vad vi behöver!
 
Det är sportlov den här veckan i Stockholm och det innebär fullt hus och ös hela veckan. Vad ska vi roa oss med? Eller snarare vad ska jag roa barnen med? Idag roar dom sig med att kasta sig i snön och bli dyblöta så vem vet, dom kanske roar sig med förkyldningar  och öroninflammationer i slutet av veckan? Det känns inte fullt så lockande kan jag känna.

Näe, nu skickar jag Eve till livsen!
 
En kaffe med mjölk tack!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar