torsdag 11 mars 2010

Upplevelse..

Det är snart dax för Tonys födelsedag, den 22 mars är det dax. Jag har funderat länge på vad han ska få och inte kommit på något kul att ge denna kräsna man. Varje år har jag djup ångest över vad han ska få. Har därför kommit fram till att jag ska köpa en upplevelse till honom. Han älskar ju Whisky och vin, så varför inte en Whisky eller vinprovning? Eller kanske något med mer action, något som får adrenalinet att pumpa. Det kanske är något som man minns mer? Det finns ju verkligen hur många roliga upplevelser som helst att köpa. Det är ju ett minne för livet sen. Rekomenderar starkt att titta in på http://www.upplevelsekarta.se/

Jag skulle själv uppskatta en sån present, hellre det än någon grej som jag kanske inte alls gillar. En liten uppmaning till folk inför min födelsedag, jag skulle behöva en hel dag eller till och med en hel
spa-helg. Passa på nu för rätt va det är så är det maj och min dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar