onsdag 16 juni 2010

Det är väl bara jag..?

Vem sitter inne en sån här solig och fin dag? Det är nog bara jag som gör det! Körde precis ut barnen. Själv tänkte jag först och främst njuta lite av friden som lagt sig över mitt hem och sen ska jag dra en vals med dammsugaren innan jag överhuvudtaget tänker på att gå ut i solskenet. Noah vaknade precis efter en tupplur på kanske 10-15 min. Han sover länge min son – NOT! Vi ska trycka i oss lite lunch här. Barnen åt upp resterna från Tacos pajen som vi åt till middag igår så jag fick rota runt i frysen efter något ätligt som går snabbt att tillaga.

Blev avbruten mitt i skrivandet av ett telefonsamtal. Så nu har vi ätit lunch och ska dra fram dammsugaren och sen trippa till affären och där i mellan hinna med att sitta en stund ute.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar