torsdag 10 juni 2010

En bild gör mycket..

Nu dom senaste dagarna har jag ju varit ganska flitig på att lägga upp bilder och videosnuttar och tänk vilken skillnad det blir i besöks-statistiken. Har haft så himla många fler besökare. Kul!

Anledningen till att jag ens har kunnat mobil blogga är ju just pga att jag har fått lona Tonys gamla S E medan min ur usla Samsung är på verkstan. Den går inte att mobil blogga med eftersom man bara kan mobil blogga med SE här på blogger. Det går inte att bara skicka ett sms eller mms till något nummer, det funkar bara i USA. Dåligt! Men så är det iaf.

Vilken skön morgon vi haft här hemma idag. Noah vaknade tidigt, närmare bestämt innan kl 6. Strax efter kom Eve in för att hon blödde näsblod. Sen gick vi upp, Eve försökte somna om utan att lyckas. Noah somnade igen strax efter 7. Då fick jag ett ryck och drog fram motionscykeln och vips så hade jag cyklat över en mil på mindre än 30 min. Härligt! Stretchade lite och sen hoppade jag in i duschen och sen fick jag sån energi så jag Timi och Noah gick ut på en halv lång promenad med Buster. Efter det så åt vi en stadig frukost – nämligen Gröt.

Sen har jag dammsugit busat med Noah och nu sover han igen. Så jag passar på att softa lite för att sen gå till parken med barnen. Eve vill gunga Noah. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar