fredag 18 juni 2010

och vad gör jag?

Jaha, klockan är 08:00 och Noah somnade om för en stund sen. Vad gör jag? Jag borde ju passa på att slå ihop min ögon en stund och vila men icke. Jag kan inte sånt. Jag har inte ro i kroppen. Även om jag inte gör någon annan nytta än sitter i soffan så har jag så otroligt svårt att bara sluta ögonen en stund och passa på att vila. Det spelar ingen roll om jag så varit vaken halva natten, kan ändå inte.

Noah har varit så galet bökig dom två senaste nätterna, han har snuttat som aldrig för total vägrar ha napp över huvudtaget under natten, han ska ha min stackars tutte. Vi har varit så oense i natt. Nu sover han iaf för att samla krafter till att vara över allt där han inte ska och samtidigt tok skratta på vägen dit. Det är som om han vet att han är busig och inte får.

Vädret är inte alls på vår sida idag, men vad gör det när man ändå måste städa och tvätta. då gör det inte lika ont över att man måste vara inne. Måste dammsuga varje dag helst 2 ggr per dag för att Noah ska slippa sopa golven åt oss efter Burres hundhår. Men dammsugningen är en del av morgon rutinen så det går av bara farten.

Sen kommer farfar och Sivan över en stund i eftermiddag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar