måndag 7 juni 2010

Inga nycklar..

Den här gången har jag inte blivit utelåst utan nu har Tony råkat få med sin mina nycklar till jobbet. Kul! Så det blev ingen lång promenad i morse med Burre pga att jag inte kan få ut vagnen utan mina nycklar. Vi har “brickor” som låser upp dörrarna till källaren osv och vi har bara tre stycken, varpå jag och Tony har en var och sen hänger det en på extra nycklarna som mamma har. För man måste ha en sån “bricka” för att komma in genom porten efter 21 också då inte koden funkar.

Så det va bara att sela upp Noah i selen och hänga på mig honom och sen gå en lite kortare runda. Hade ju som tur va en extra över nyckel som jag låste dörren med istället.

Apropå långpromenad så tog vi en hela familjen igår kväll, ner till och runt sjön där vi stannade till för en glass. Sen stannade vi även till nere vid oss där dom bygger en stor och rolig lekplats med massa roliga grejer (även för “vuxna” barn). Vissa områden är klara så man kan leka. Där hängde vi i säkert en timme tills Timi blivit halvt uppäten av myggen och vi insåg att klockan va 19, så vi skyndade hem och slängde i hop middagen. Tiden går fort när man har roligt!

Ska slänga i mig min gröt och sen fortsätta lägga in tvätten innan Noah vaknar igen. Han är sjövild nu när han kan ta sig fram på egen hand, det går så otroligt fort och han ska på allt. Fast det är kul också såklart. Det händer ju något nytt varje dag nästan.

Nej, hej på ett tag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar