fredag 18 juni 2010

Inlämnad mobil..

Lämnade in min mobil för typ 3 veckor sedan. Gick förbi Expert igår på vägen hem för att höra om den kommit tillbaka eftersom jag inte hört något ifrån dom och dom sa att det skulle ta ca 2 veckor. Visst hade den kommit och dom påstod sig ha ringt utan svar. Vilket är BULLSHIT! Har inte haft något missat samtal och har haft mobilen på hela tiden. Har dessutom “samtal väntar” så jag hör om det ringer även om jag pratar i telefon. Dessutom så kan man ju alltid lämna ett meddelande på telesvar om ingen svarat. Iaf.

Kommer hem och märker att dom inte kan ha gjort något med luren! För om dom hade gjort det så skulle allt vara återställt, det vill säga att alla gamla inställningar skulle gått förlorat även bilder, samtalslista osv osv. ALLT va kvar! Dessutom så har det även blivit en spricka i “lägg på-knappen”. Suck! Blir så trött. Så idag måste jag gå tillbaka och skälla lite på dom!

Gaaah!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar