lördag 12 juni 2010

Ser ut som en hamster..

Ja, som rubriken lyder så ser jag ut för tillfället. Mindre kul kan jag säga, ont gör det också. jag har aldrig i hela mitt 27 åriga liv haft tandvärk eller problem med tänderna. Det är dom här onödiga och dumma visdomständernas fel. Det blev värre och värre under hela dagen igår och började svullna upp framåt  kvällen och nu, nu ser jag ut som en guldhamster som hamstrat upp med massor av mat inför vintern eller nått.

Jag är inte den som gnäller och går till läkaren i tid och otid, jag är en envis och seg rackare. Men jag tror att jag faktiskt bör uppsöka en tandläkare. Tänderna har man ju bara en chans med förlorar man dom man har så får man betala dyrt för att få nya oäkta. Är ju väldigt mån om tänderna. Faaan. Har jag råd? Jag måste nog ta mig råd om inte annat. Skit också. Kunde det inte kommit efter sommaren? Varför nu?

Jag ska väl gå och springa i hjulet lite nu och sen får vi se!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar