måndag 24 januari 2011

1 vecka kvar…

Nu är det verkligen nära, på tisdag nästa vecka börjar allvaret. Jag börjar jobba och pusslet börjar läggas för att få ihop alla dagar, med hämtning, lämning, middagsmat osv osv..

Jag ska snart bege mig till dagmamman med Noah och sen ska jag möta upp min vän Sabbi som så snällt erbjöd sig att ge mig en spark i arslet så jag kommer igång med min första inlämning som ska vara inne senast på måndag nästa vecka.

Det blir bra det här, f-n det va ju trots allt över 12 år sen jag pluggade senast så det tar ett tag att komma in i det och dessutom så va jag redan då ingen höjdare på det där med skolan (det fanns ju så mycket annat kul att syssla med tyckte man då) därav att jag måste ta igen skiten idag. Suck!

Nu sprider det sig en sån där härlig arom i rummet…

Noah?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar