lördag 15 januari 2011

Små plock och osäkerhet..

Vilken härlig dag vi har haft här hemma idag. Vi har bara varit, inge stress, inget tjat utan bara lugn och ro. Jag, Tony och Noah gick ner en sväng till centrum för att köpa en låda med svåröppnat lock till Timis lego så vi slipper plocka ut legobitar ur Noahs mun ca 10 ggr per dag. Vill helst slippa att han sätter dom i halsen för en dag lär han göra det när han ska springa ifrån oss för att vi inte ska kunna ta ut bitarna från munnen på honom.

Det är för mig ett under att han inte satt något litet i halsen ännu. Tacka han där uppe för det! Tack, tack!

Men nu är det iaf slut med det – om Timi kan se till att hålla små bitarna i lådan också.

Jag mår illa och har huvudvärk idag. Inge kul. Urk.
Noppi knopp sitter i mitt knä och är en aning trött och gosig.

Vad mer?
Mina skolböcker kom igår så jag hämtade ut som igår och kan säga att jag känner en liten aning panik inför första inlämningen som ska vara inne den sista. 4 uppgifter som ska vara på totalt 3 sidor tillsammans. HJÄLP! Vad har jag gett mig in på, kommer jag klara det här? Hur gör man? Jag som är så osäker - hur ska jag kunna känna mig nöjd & klar med uppgiften och skicka in den? Fan, fan, fan. Jag kommer aldrig klara av den här skiten och få mitt j-kla gymnasiebetyg.

Nu tänker vi positivt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar