torsdag 20 januari 2011

Inga sötsaker än

Ja, än så länge har jag inte intagit någon enda liten sötsak. Har precis ätit lunch och funderar på om jag ska låta dagen förbli sötsaksfri eller om  jag ska ta en bit hallonpaj från gårdagen? Svårt beslut det där.

Har precis bokat 6 st matstolar som vi ska åka och hämta upp idag när vi åker och handlar mat. Kul, kul! Nya matstolar har vi behövt länge nu och nu äntligen blir det av. Great!

Väntar på att maskinisten ska komma och kika på elementen här hemma eftersom vi har det så förbannat kallt. Brr..
Sen ska jag ner till centrum igen, kom på att jag glömde handla en grej på Åhléns när jag va nere innan.

Tog en fika efter lämningen hos dagmamman idag med en av dom andra mammorna som har sin dotter där. Det va trevligt. Alltid kul att höra hur dom tycker att det är och så. Lära känna dom på ett annat sätt än bara hej/hej då vid lämning/hämtning.

Nej, paj va det! ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar